Åsså var det över

Äntligen är julen slut och äntligen får man hämta andan och trycka på paus. December månad har varit så fruktansvärt intensiv, det är knappt man haft tid att ta hand om sig själv. Juldagen och annandagen var både det roligaste och det värsta jag nånsin upplevt under min tid på jobbet. Men det är över nu, som sagt :P

Annars hade jag en underbar julafton. Klev upp vid 6 och gjorde mig iordning med sis för att åka och jobba på Solis med pensionärerna. Mys! Det kändes verkligen att det var länge sen sist. Sen blev det den traditionella jul-lunchen hos pappa med Mackan och sis. Vi skrattade, stojade och åååt. Vidare upp till mamma och där somnade jag sittande framför Kalle Anka. Å sen blev det mer mat och julklappsutdelning! Mådde så illa att jag skakade efter all mat och fika! Det är tur att det bara är jul en gång om året, fy fan.. Mot kvällning packade jag in allt i Clion och styrde hemöver. Väl hemma väntade grannfrun, Sandra och Sofie och det blev lite vin och surr. Fortsatte sen kvällen hos Dennis med Bruket-familjen. Väldigt kul faktiskt :)

Nu sitter jag i min lilla lägenhet, lyssnar på musik och tar det lugnt. Ska snart hämta Sandra i Bollsta så ska vi ta en sväng på stan och kika lite. Sen ikväll ska vi hälsa på Petra är det tänkt.

Det var den uppdateringen de! Have a nice day


Kommentarer
Postat av: Korina

Mera! Jag har blivit som besatt i att läsa mina vänners bloggar. Det är allt jag gör när jag kommer hem från jobbet i princip :D

2010-01-06 @ 12:30:33
URL: http://limetree.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0