Day off

Idag hade jag ställt klockan på 9, tänkte att jag skulle ge fan i att vända på dygnet för en gångs skull. Mm visst, godmorgon, jag vaknade 12. Av att det var någon som ringde. KUUL! Så det var bara att slänga på sig kläderna, älga ut till bilen (som för övrigt såg ut som en isbit) och åka ner på stan. Skulle vara lite smakråd för en present hade jag ju lovat, tror den som får den kommer att bli vääldigt glad :D Skulle iallafall jag blivit. Annars har jag inte alls gjort mycket vettigt.. Hämtade vårt nya schema, såg väl egentligen helt ok ut. Är ledig en heel vecka sen efter jul, ska bli underbart!! Nu jobbar jag ju varenda helg fram tills dess. Har tagit på mig extra-jobb på Solis på julafton också, och såklart juldagen och annandagen i baren. Men det kommer nog bli kul, och så ligger man på plus sen :)

Har precis kollat klart på mina älskade serier nu. Vilken nörd man är, sitter och biter på naglarna och svettas för man blir så himla nervös! Och så en hel vecka till måste man vänta till nästa.. Tortyr är det! Jaamen jag ska försöka att inte tänka på det. Ta en dusch, varva ner lite ;P Så får det bli!

Tack&Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0