Skinny jeans

Blev väckt av telefonen idag igen. Mamma som sa godmorgon på ett väldigt speciellt sätt ;P Kom ju iallafall upp en vettig tid för en gångs skull, men gjorde direkt inget vettigt för det. Fastnade med kaffekoppen framför Spotify som vanligt, haha. Jag älskar verkligen musik! Kan sitta flera timmar med hörlurarna i öronen och bara njuuta.
Var till Empa och surrade en sväng sen. for och tankade bilen, handlade lite.. Sen fick jag ett ryck och åkte och tränade! Hade även energi till att både diska och kocka ihop en riktig middag. Duktiga jag! Blev så sjukt gott att jag nästan blev lite stolt över mig själv!

Har ett par jeans som ligger i min garderob. Fiina jeans som jag gärna vill kunna få på mig. Därav denna kraftansträngning.
(Gud vad intressant läsning, verkligen..)

Imorgon jobbar jag lunch, 10-15. Känns alldeles lagom! :) Jag behöver inte kliva upp mitt i natten, och jag har kvällen fri. Nu ska jag se One Tree Hill igen. Lööve One tree hill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0