Måndagar..

Säger då de.. Måndagar! Hate them. Helgerna går alltid alldeles för fort. Men är nöjd med helgen iallafall, blev utgång i fredags, inte så mycket folk ute men hade roligt ändå faktiskt :) Lördag morgon ville jag faktiskt inte dö, utan var rätt pigg. Thäänk god. Städade undan lite och bäddade rent i sängen och såg en film innan jobbet. Det kändes helt bakvänt att stå i baren utan Lotta, och så fick jag stå på hennes sida. Men det gick rätt bra, dock stressigt och varmt var det och var inte hemma förrän efter 4. Sliten som få tog jag mig upp för att kika nere på stan, men det kändes mest jobbigt. Tycker inte alls det är nå bra skyltsöndag här. Men det var ju kul att träffa lite folk :)

Ja, idag har jag jobbat frulle och verkligen kämpat mig igenom dagen. Så himla trött! När jag kom hem däckade jag i stort sett på en gång i soffan, man blir verkligen helt störd i huvudet av dom här passen!! Fy.. Men nu är jag ledig i 2dagar så jag får min älskade skönhetssömn ;) Viktigt!!

Tack&Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0