Champagne supernova

Sitter i mitt lilla kök och har precis tagit itu med disken. Så tråkigt, men skönt när det är gjort!
Helgen då? Hmm.. I fredags åkte jag hem till mamma, lagomt till middagen som vanligt ;) Få saker som slår mammas köttfärssås! Trodde att jag skulle få umgås med sis, men hon blev utringd på jobb. Så jag somnade på soffan. Vaknade efter ca 2 timmar och fattade ungefär noll gånger noll. Åkte och hämtade henne sen åkte vi hem till mamma igen. Eftersom hon skulle jobba dagen efter också så gick hon och la sig och jag och mamma satt ensam kvar framför TVn och såg en film. Mysigt!

På lördagen ringde sis och väckte mig så åkte jag ner på Solis och åt frukost med henne. Hann träffa pappa också och surra lite med han :) Innan jag åkte vidare mot Kramfors igen blev det ett besök på Kläddax och en fika på Hullsta med familjen. Jobb blev det på kvällen, jäkligt tungt pass i baren, men det är så himla kul att stå där! Så det är det värt, även fast man inte kommer hem förrän typ 4.30 på morgonen och är helt död dagen efter ^^ Lyckades iallafullafall till slut masa mig upp ur sängen och ta en promenad med Lisa :) Resten av kvällen tog jag det lugnt framför Tvn med lite te och lite brunt. Mmmmmm, bruuuunt....

Idag är jag ledig och fick precis ett samtal av sis som kommer och hälsar på strax! Känns som att det blev ett lite virrigt inlägg, men vad gör man inte för Kretzan som tycker att man är så kass på att uppdatera? :P

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0