[ingenting] - Halleluja!

Hej hopp!

Idag vaknade jag 4.30. Varför i helvete vaknade jag då???? Tog datorn till sängen och slösurfade lite, sen blev jag trött igen - thääänk god! Somnade om och sov till 9.30, helt perfekt! Drog på mig träningskläderna och åkte ner på jobbet och brände av ett pass. Har även lyckats promenera lite den här veckan. Vågen pekar neråt och jag är nöjd. Det ska bli kul att träna med Frida också dom dagar vi lyckas pricka in att båda är lediga :) Det är ju så mycket roligare när man är två, och man kommer lättare iväg också.

Jaha, om en och en halv timme är det dags att åka ner och jobba också! Det är modevisning ikväll, så det ska bli skoj :) Helgen jobbar man såklart också. Men är ledig på söndag, och det är förbannat skönt. Nya schemat kom nu i veckan, och jag måste ändå säga att jag är riktigt nöjd! Har två hellediga helger och de helger jag jobbar händer det mycket och jag är dessutom uppsatt på alla barpass. Det är jag väl iofs alltid nuförtiden, men ändå :) Kul!

En sak som tynger mig just nu är dock min boende-situation. Jag var in på Krambo för nån vecka sen igen och hörde mig för om lediga tvåor. Det finns faktiskt en som jag funderar på, men jag blir ändå velig av någon konstig anledning. Jag får närmare till jobbet, mer space och kan köpa mer möbler och förhoppningsvis göra bra mycket finare där än vad det någonsin kommer bli här, vilket kommer göra att jag trivs så mycket bättre. Men samtidigt så är det ju rätt mysigt här på Bruket, jag har ett stenkast till min bästa vän och bara tanken på att packa flyttkartonger, köra möbler och flyttstäda får mig att darra lite lätt av ångest. Så jag måste verkligen fundera!

Nu ska jag göra mig klar iallafall! No more svammel!


"Man måste vara liten för att vara stor"
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0