Men era rackare! :)

Tror ni inte på fan att jag fick ett samtal när jag satt på jobbet idag? Vi var ju sååå bombis på att de inte skulle komma nån bebis idag! Men banne mig, vad fel vi hade.

Stort grattis till er Lars och Camilla! Längtar tills jag får komma och hälsa på och snusa på lillprinsen :)

Efter jobbet blev det ändå så att vi drog iväg på Birsta, jag, grannfrun och Alburt. Räckte tydligen inte att vi var där i söndags, haha. Vi gillar Birsta! Men det blev inga köp, inte för mig iallafall. (förtjänar en liten klapp på huvudet nästan)

Imorgon jobbar jag lunch. Efter det ska jag ut och springa lite tänkte jag :) Flååås
Goodnight!


Kommentarer
Postat av: Therese

vad roligt med en 090909 bebis :)

2009-09-10 @ 10:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0