Nattsuddn

Klockan är natt och här sitter jag och filosoferar. Sandra har hållt mig sällskap ikväll, vi skulle egentligen simmat, men vi tar det imorgon istället så stackarn får vila sin onda fot. Vi har sett på film och fikat lite gofika istället, och såklart diskuterat fram och tillbaka om diverse saker. Fick se lite kort från vad som verkar vara det underbara storstadslivet och nog blir jag bra sugen att sätta mig med donnan på tåget mot Oslo på söndag. Men det vore ju kanske lite väl dumt. Man kan få sparken för sånt har jag hört!

Imorgon väntar ännu en ledig dag. Har ett litet projekt jag ska ta tag i, om jag lyckas dvs. Men kan ju inte göra annat än misslyckas, eller hur? :)

Jaja, nu är det nog dags att sova. Att komma upp i en vettig tid imorgon kan vara en bra idé!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0