Onsdag

Nu var det ett tag sen jag skrev nånting igen! Har iallafall varit ledig hela helgen, så det hanns med en hel del. Buffé på jobbet i fredags, supermysigt hade vi :) Var dock helt kraschad efter 4 dagars frukostarbete, så det blev en tidig kväll för mig. Lördagen var helt perfekt! Klev upp rätt tidigt och hämtade upp tjejerna så drog vi till Birsta och shoppade lite! Så nu har jag nog nästan allt jag behöver inför vintern, hittade 3par skor och en vinterjacka, så jag är nöjd :) Kvällen bjöd på lite festligheter, vi satt och fördrinkade lite vi tjejer innan det bar vidare mot Gladan. Det var jättemycket folk ute, så det var kul! Men alltså.. Den där Dregen. Ja, vad ska man säga? Lägg ner.

Hela söndagen spenderade jag med grannfrun! :) Vi åt, såg på massa serier, åt lite till och såg på film. Hur mysigt som helst, en perfekt bakisdag! Som tur var hade vi inga boende på måndagen så jag behövde inte börja 5.30 iallafall. De va bra de!

Den här veckan satsar jag på jobb och träning! Det känns så skönt att det redan är onsdag och att det är helg snart igen. Blir nog en sväng till Sollefteå på fredag och umgås lite med sis :)

Ne, nu ska jag ta och äta nåt, sen göra mig klar för jobbet!
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0