Helgen är kort.

Helgen kom och helgen gick, ungefär lika fort som jag hann säga After Work. Satte oss uppe på Fästningen vid Aker Brygge och sög in det sista av solen innan det blev för kallt då vi fortsatte inomhus. Blev lite öl-spel, nostalgisk musik osv innan vi drog ut. En supertrevlig kväll :) Nästa vecka ska vi prova på det här med paint-ball. Jag kommer nog dö. Skulle jag tro.

Annat skoj vi fördrivit helgen är att böla lite lätt över att vår resa till Berlin känns väldigt osäker p ga av vulkanutbrottet på Island. Vill det sig riktigt illa kan vi inte äta färsk ananas så värst länge till, vilket också känns lite tungt. Jag gillar ananas!! Gymmet har fått besök av oss tre kombos idag och städningen av rummet är gjord. Shutter Island nästa!

HAJ!
(OCH jag har skaffat ett norskt nummer nu, så det svenska kan ni skita i for now)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0