Hva skjer?

Ligger i sängen, efter en behaglig kväll framför Paradise Hotel á 2005. Jordgubbar och mörk choklad lyxade jag till med såhär på torsdagen, lite lätt besviken på mig själv som skippade spinningen ikväll. Är helt slut i kroppen efter denna veckas arbete och har lyckats fått stora feta blåmärken på armarna :( MEN förhoppningsvis också lite muskler! Eventuellt..... I måndags var det introduktion på Ikea, vilket fortsätter om en vecka eller två. Det känns bra! Skönt att jag känner till lite folk där sen tidigare. Så helt lost känner jag mig faktiskt inte :)

Annat som skett i veckan är att jag i måndags kväll la i 2blekningar i håret och efter det en brunröd intensivtoning. Så har alltså gått från svart till koppar-färgat och gillar det som fan! Imorgon är det pancake-friday och After Work och det gillar jag om möjligt ännu mer! Tjohej!


OBS! KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!!!

  

(Nyss hemkommen från spinning, och det är endast såhär jag kan visa er hur färgen faktiskt ser ut. Tyvärr...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0