Jag saknar dig.



Idag saknar jag dig väldigt mycket. Idag är en sån där dag då jag vill att vi ska ligga och stirra i taket och prata om våra drömmar och framtiden. Våra barn, vår säregna lilla familj och allt däromkring. Göra go-middag, äta efterrätt (som du självklart bakat), dricka kaffe och se på värdelösa program på TVn. ÅH vad jag saknar min lillasyster!!


  

Helgen har varit superskön här. I fredags var jag och Matilda på en visning, bara några meter härifrån. Sen gick vi och tog en välförtjänt fredags-öl på en uteservering och när det blev kallt drog vi hem och åt lite chips och såg på Paradise Hotel från 2005. Jag dör, det är så roligt! Vaknade såklart jättetidigt igår och åt frukost med tjejerna, sen la jag mig igen. Sprang en sväng på stan och sen var jag på en visning till. Lite billigare hyra och deposition, och så var det jättenära gymmet, det gillade jag. Mer öldrickning blev det sen, vi hade en jättebra kväll, men knöt ihop säcken rätt tidigt vilket jag är glad för idag :)

Solen skiner och det verkar vara riktigt varmt ute! Så nu ska vi ut och få oss lite frisk luft. Såna här dagar är det fan oacceptabelt att sitta inne!

Hadeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0