2010-08-20

Payday idag och jag är sjukt nöjd. Så helt pank kommer jag inte vara!
Annars har veckan varit bra. I tisdags var vi några tjejer från Ikea som gick och satte oss på en mysig liten uteservering på Grönland och åt god mat, drack en öl och surrade i flera timmar. Väldigt trevligt! Har varit ledig en dag också, och då passade jag på att gymma och sen bara vilavilavila. Kände att det behövdes, även om jag får dåligt samvete av det.

Nu har jag dragit i mig en kopp rivet kaffe som Sandra kokat. Starkt svenskt kaffe är väl det enda som får en att vakna såna här dagar? Nu blåser jag iväg till jobbet som jag älskar, och hatar att jag ska lämna.

Snakkes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0