2010-08-25

Min familj. Vi är ett original. Har man varit med en julaftonskväll under middagen vet man vad jag snackar om.
Imorse ringde jag mamma och sa att jag hittat en bil på Blocket. Mamma ringde Anders och han hade hittat en också. Den hämtar han imorgon. Så jag har alltså en bil när jag kommer hem. Så var det med det!

1. Jag har ingen aning om vad det är för bil. Jag vet att det är en Nissan av årsmodell -01, och att den är silverfärgad. Jag tänker direkt på Sandras Nissan Sunny, som under tiden det begav sig gick finfint att starta med en Mora-kniv.

2. Jag vet inte hur lägenheten jag ska flytta till ser ut. Jag vet att det är en tvåa på Strandgatan och att jag har en balkong och eventuellt (om jag har tur) ett badkar. Jag försöker tänka på hur jag vill ha inredningen, men det är rätt omöjligt när jag inte ens vet hur den ser ut. Ett sovrum med riktiga garderober är bra! Det har jag också!

Är det detta som kallas att köpa grisen i säcken? Jag skyller på mamma om det går åt helvete..


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag ÄLSKAR hur man aldrig får bestämma något i våran familj! ^^,

2010-08-25 @ 19:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0