2010-12-29

Vad skönt det är att julen är över! Hade en mysig julafton hemma med hela familjen, precis som det ska vara. Ylvis var såklart kvällens stora stjärna, tror hon fick 8 barbie-dockor!! Roligast var ändå när hon öppnade en julklapp från mamma, en morgonrock nerpackad i ett flingpaket. "KOLLA, jag har fått FLINGOR!!" Helt överlycklig.
Eftersom man förätit sig på julmat redan för en månad sen, så blev det inte alltför mycket svullande, vilket känns rätt skönt nu. Men choklad får man ju alltid ner ;) Hade säkert 10chokladaskar hemma, helt sinnessjukt.


Storasyster och lillasyster, julafton



Starkt kaffe gillar jag



Julklapp från syster och Mackan, I like



Mammsen koka pärer å dä


Den här veckan har jag ledigt mest hela tiden. Var ute på en lång, skön promenad med Magdis igår, var så skönt! Ska försöka komma iväg en sväng ikväll också, men det blir solo. Imorgon hoppas jag verkligen att mina glasögon kommer!! Det känns faktiskt som att mina ögon ska ramla ur huvudet, och huvudvärken ska vi inte ens prata om. Uh.

HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0