Mammatid!

Egentligen hade jag absolut inte tid att sitta med mamma vid köksbordet och surra en massa idag. Men jag tog mig tid till det ändå! Skulle egentligen bara köra lite saker. Men är glad att jag stannade ett tag :) Vi kollade på massa gamla kort från då jag var liten, på mormor och morfar och från då mamma var i Sri Lanka. Stranden såg väldigt inbjudande ut, nu när det är så freakin´ kallt skulle det inte alls sitta fel att besöka värmen!!

Imorgon ska jag jobba igen, har varit ledig så länge nu att jag nästan glömt hur det känns. Men först ska det sista i läggan bort, så damen jag lejt kan städa ur den på fredag. JAJAMEN jag har lejt någon att göra det, och det skäms jag inte ett dugg för. Har varken tid, lust eller något annat att göra det själv, så det får någon annan göra - Perfect! :)

Och söta Sandra berättade att hon hade tvättat upp sängkläder och handdukar åt mig idag. Har jag en fin vän eller har jag en fin vän? The best!!

Nu orkar jag faktiskt inte vara vaken mer.
(Jag hoppas jag får ett roligare liv snart) haha
Natti!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Jag saknar dig kärring och vi träffas nästan aldrig och du är bara 3 mil bort hur ska det bli senare då?:P

Puss och kram

2010-02-26 @ 18:15:41
URL: http://karolini.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0