Shout it out loud!

Rubriken stämmer ganska överens med vad som försigår i mitt huvud just nu. Varför har man så svårt att sätta ord på saker och ting ibland? Jag kommer minsann ihåg en tid i livet när jag levde efter mottot (by Kicki Viklund): Ääh, skit i det! Men på något vis har jag tappat det efter vägen. Det är lite dumt!

Annars har jag jobbat kväll med Lotta idag dårå. Bäddade ner mig på golvet inatt eftersom jag fick damp efter 10min på soffan. Det var faktiskt helt okej att sova där :) Sov hur bra som helst! Imorgon blir det jobb med Frida, och det händer då fan inte ofta! Så det ska bli kul :) Att det är alla hjärtans dag på söndag känns ju ungefär lika roligt som varje år. Förjävligt alltså! Jag hatar alla hjärtans dag. Det är en väldigt onödig dag! Jag tror jag ska låsa in mig och ligga på mitt golv hela dan. Kanske.

Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0