Torsdag

Sådär, då var man sänglös då! :P Ida var nyss och hämtade den. Så nu blir det att sova på soffan i några veckor!
Men det ska nog funka det med. Kommer nog kännas konstigt när man är van att vräka ut sig i en 160s helt själv dessutom! Jaja.. Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli jobb. Har börjat packa ihop lite grann nu, och det ger mig sån ångest att vara i den här lägenheten nu! Så jag ska försöka få bort allt så fort som möjligt så man bara kan städa ur och dra härifrån :P

Inte alls många pass kvar på jobbet nu heller. Det känns både och. Kommer sakna alla! Och dom kommer sakna mig ;P Det är som det är!

Äääh, nu ska jag inte babbla mer. Hejda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0