A day off

Jaha, helgen som var spenderade jag i Linköping med mamma och Anders :) Myys. Vi bodde på Scandic där, och så träffade vi såklart lillebror. För mig kommer han alltid vara lilleman, spelar ingen roll att han bara är 1 år yngre och längre och grov. Så är det! Det var iallafall en jättehärlig helg, och fruktansvärt skönt att för omväxlings skull vara gäst på ett hotell. Och man har hunnit fundera och planera mycket i huvudet eftersom man spenderat vääldigt många timmar i en bil. :P

I måndags var det bara att älga iväg och jobba frulle igen. Men nu har jag minsann räknat till ca 3 frukostar på det nya schemat, sen slipper jag det. Annars har de senaste dagarna varit helt insane! Och jag som tyckte jag laddade batterierna så bra under helgen, men de tog tydligen slut efter bara en dag. Idag har jag varit ledig, så efter att ha städat järnet i ett par timmar tryckte jag på paus. Tyvärr var man ju tvungen att ta sig iväg med bilen idag, och slira ut i snön. Men jag överlevde ju det också, tur de!

Nä, nu har jag tagit en dusch och lagt mig under filten. Så jag somnar nog snart. Imorgon blir det träning och bufféjobb! Mmmm, tacos.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0