Bruket by night

Jises vilken kväll det blev igår, och trött som ett as var jag när Emp ringde och tvingade upp mig ur sängen.. För att åka på DOLLAR?!?! Hm! Jaja, det var ju trots allt rätt skoj, men som vanligt blev det ju kanske lite väl mycket onödiga saker :P Men lite nödvändigt också såklart. Sen var det bara att i princip vända i dörren för mera jobb. Så det är vad jag har pysslat med i helgen. Icke att förglömma hann jag faktiskt med att fara iväg till sis igår också. Kramas lite med min go-piga! Hoppas verkligen jag hinner träffa henne en gång till innan jag flyttar. Sen var det såklart kul att träffa Maj-Lis och Leif också, Markus föräldrar :) Å en sväng på stan blev det såklart också!

ÅÅÅÅh nu ska jag hänga satans tvätten också innan jag lägger mig. Har så mycket jag måste göra imorgon så jag vet inte ens vart jag ska börja! Buuuu....

nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0