Sjukt sjuk

Nu har sjukan brytit ut med besked! Aldrig brukar det vara några problem för mig att sova när jag är sjuk. Men nu verkar jag ha sån sjukt hög feber (har ingen termometer) att sängen gungar. Jävulskt jobbigt är de! Och min bästa vän just nu är Otrivin mentol. Jävlar, känns som att hjärnan ska explodera när jag tar den.

Ja, så jag blir iallafall hemma från worket imorgon. Var närapå en fet-strejk idag också då bilen vägrade starta!! Ändå hade jag motorvärmaren i heeela natten. Stendöd bilskrället! Så jag fick GÅÅ i denna vidriga kyla! Ska be att få tala om, för er som inte vet, att vi har -30 här nu. Så den promenaden gjorde väl inte direkt att jag blev friskare. Tog mig iallafall en svängom på stan med Niclas efter arbetet, var jätteskoj :) Vi fikade, skrattade massa och berättade lite pinsamma historier. Kul! :) Bäddade ner mer framför tvn när jag kom hem. Såg Ice Age 3. Sjukisfilm, viktigt!!

Näe, om man kanske skulle gjort ett seriöst försök till med sömnen?.. Först lite nässpray och en snytning. *MYS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0