Summering

Äntligen kan man lägga 2009 bakom sig! Året som gått har nog varit det mest omtumlande i hela mitt liv. Ensamheten har varit allra värst.. Och saknaden. Känner mig helt psykist utsliten! Jag hoppas verkligen 2010 blir bättre... Annars kan de bli lite jobbigt!

Nyår var iallafall kanon, pulkåkning i backen här på Bruket med korvgrillning och Irish Coffee på dagen. Tacos, fullt ös och ett sjuhelsikes tolvslag på kvällen hos Frugan. Men bakis är jag nog fan fortfarande! Bruket-influensan har slagit till, men egentligen är det nog inte så farligt. Tycker nog mest synd om mig själv! höhö
Blir nog lugnt ett tag framöver känns det som. Man är ju liksom ingen ungdom längre, eller nåt.

Har varit ledig en vecka from the Hotel iallafall, det har varit underbart. Har grejat på lite på mitt extraknäck, umgåtts, varit på bio.. Lugnt och skönt :) Igår återvände jag till baren, lite skillnad motför juldagarna kan man ju säga. Imorgon öppnar lunchen, så då kommer man väl in i lite rutiner igen. Efter worket ska jag förhoppningsvis möta upp min bästis! Vuxna människor gör saker tillsammans. Iallafall jag och Niclas :P

Nu ska jag vika lite tvätt, sen ta en dusch och slå på en film så kanske man för en gångs skull kan få somna i tid.

Thank you and goodnight! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0