Trött

Borde skriva nåt intressant, men helvete vad trött jag är.. Vad skönt att vara riktigt trött, det har inte jag varit på väldigt länge! Inte på rätt tider iallafall. Finns inget som är så sjukt irriterande som när man inte kan sova, och bara ligger och tänker och tänker och tänker....... En sak kan jag iallafall berätta, och det är att jag sa upp mig from the kräämm idag. 28februari blir min sista arbetsdag. Sen är det mot nya äventyr som gäller! Är trött på att leva i en liten bubbla när jag vet att det finns så mycket mer där ute. Som i Oslo till exempel :)

Mer om detta nån annan dag. Nu ska jag sova, för imorgon tänker jag träna! Vill bara komma igång och så vill jag att jag ska orka fortsätta med det också..... dööööh.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0