2010-07-31

Jag har fått en kommentar att jag ska uppdatera. Tycker egentligen det känns väldigt onödigt, men kanske ni där hemma undrar vad jag har för mig, så ja göörne.

Det rullar på här i Nöörge, numer är jag befriad från Bringan och digitalboxarnas värld och nu tillbringar jag dagarna på Ikea. Jag trivs så sjukt bra, det är helt stört egentligen. Men, har sagt upp mig för typ fjärde gången i år så om en månad är mitt Oslo-äventyr över. Det var ju tänkt att jag skulle stanna iallafall ett år, men nu blir det tillbaka till Kramfors och Kramm! Dock med lite annorlunda uppgifter än tidigare, ska bli kul iallafall! :) Jag har det egentligen väldigt bra här, men vet ju att jag inte vill bo här för alltid så därför tar jag chansen när jag nu får den! (Varför jag försöker försvara att jag flyttar tillbaka har jag inte heller någon aning om?!)

Nu laddar jag som mest för en utgång! Det blir förfest på Majorstuen sen blir det nog Horgans. Jag ska dansa tills mina fötter börjar blö. (Typ som dom gjorde på stadsfesten, vilket jag inte ens märkte förrän jag kom upp på hotellrummet och tog av mig skorna) En riktigt rolig kväll vill jag ha!

HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0