2010-06-01

Det är nåt speciellt med 1 juni. Idag kan man verkligen säga att det är sommar! Söndagens jobb gick finfint, men mådde riktigt kasst när vi åkte hem. Men det var värt det! Ska jag inte säga nåt om. Börjar känna mig någorlunda frisk nu, kanske så pass att man orkar med ett pass på gymmet imorgon? Jag vill vill vill träna nu!

Nedräkningen har börjar inför hemresan - på allvar. Det är bara två veckor kvar nu, och två veckor går jäkligt fort! Jag har blivit lovad grillat KÖTT när jag kommer hem till min mami. Jag ska sola och bada en massa. Jag ska gå på stadsfest och jag ska inte jobba (men kramas mycket med mina fina vänner). Jag ska må gott, njuta och andas in mitt Norrland helt enkelt!

Nu, sova. Imorgon, grus-gropen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0