2010-06-22

Hemma. Hemmahemmahemma! Mitt älskade Norrland. Anlände till Kramfors i fredags efter en resa på ca 15timmar. När jag kom fram fick jag sån kick! Mallan väntade på mig på the kräämm och självklart så möttes jag av Märit och Dennis också. Total lycka! Lyckades även springa på snygga Idol-Erik mitt i allt, och både Mallan och jag dog. Väl ute i tältet sprang jag till Lotta och det var verkligen ett kärt återseende. Alla underbara människor samlade, jag var sjukt nöjd. Med hela helgen faktiskt! Sen jag flyttade till Oslo har jag även levt efter mottot att man ska prova allt - vilket ledde till ett karusellåk i lördags. Som sagt, jag är mycket nöjd med helgen!

I söndags kom Mackan och sis och hämtade mig i Kramfors, så åkte vi på Dollar sen och handlade lite nödvändigheter som kan vara bra att ha med sig tillbaka. Sen dess har jag tagit det väldigt, väldigt lugnt bara. Hängde med Mackan mest hela dagen igår, och idag har jag hunnit hämta en hyrbil som jag ska ha medans jag är hemma. Det är förövrigt det enda jag tänker lyxa till med nu på min semester, för när jag kommer tillbaka ska jag arbeta järnet och sparasparaspara mina norska kronor. Det kommer behövas till mina framtida äventyr.

Bilder i överflöd finns det, men sladdjäkeln är i Oslo. Det finns även filmer som får vem som helst att dra på smilbanden! :)

Hadee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0