Greit!

 


Lördagspartajet var lyckat, det är en helt annan grej att festa till det här i Norway (No shit....)
Några vinglas här, några vinglas där, roliga taxiresor och helsköna människor. Jeg er veldig fornøyd.

Bakisdagen spenderade de tre kombosarna i Oslos vårsol och lyxade till det med en stor hamburgare på Fridays. På eftermiddagen/kvällen såg vi filmen The Blind Side. För er som inte sett den - se den! Fruktansvärt fin film.
På tal om film ska vi nog på bio i helgen och se Alice i Underlandet. Förhoppningsvis i 3D, det skulle vara häftigt!

Idag var planen att gå på Adecco och tigga mig till ett jobb, men det behövde jag inte, för jag fick jobbet jag var på intervju för i tisdags! Så på måndag börjar jag på ett lager en bit utanför city. Sounds good? I think so :D

Hadeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0