Hmm..

Känner att jag blir lite rastlös av att inte jobba. Som tur är var Sandra ledig igår, så vi kunde fixa lite saker. Vi tog en fika på ett litet mysigt fik också - en macka och en kaffe för 90NOK. Så det är kanske inget man kommer göra varje dag! Idag är bägge kombosarna på jobb och jag har sprungit runt på lite jobbjakt. Lämnat in mitt CV på två restauranger, så jag hoppas att jag har en chans. Intervjun i tisdags gick som sagt bra, men har inte hört nåt än, så det är lika bra att ligga i och söka allt allt allt! Ska ju på Ikea på tisdag, så får man se hur det går där också. Jag vill jobba nu, jag har inte jobbat på 12dagar ju. Pengar är, som tur är, inget problem. Tänk om jag inte hade haft pengar, vad skulle jag gjort då? :P

Ätit har jag nyss gjort, så ska väl hinka en kaffe och invänta tjejerna. Ikväll tyckte jag mig höra nåt om en filmkväll, men imorgon blir det fest. Jag som knappt festat till det alls något i år, haha.

hadee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0