Mupphuvve..

I´m going crazy, living this way..............

Ge. Mig. Måndag. Nu.

Eller iallafall helg så jag kan hitta på saker på dagarna som involverar fler personer än mig själv! För att ligga ensam hemma gör bara att jag tänker följande;

1. Jag hatar att det är grått ute och att jag inte gått utanför dörren en enda gång idag
2. Undra om dom på Kramm saknar mig?
3. Jag kommer aldrig hitta en karl, utan sitta med en kopp ensam vid köksfönstret när jag är 80
4. Jag vill åka hem och dricka kaffe med min syster och kolla på Småstadsliv och Family Guy-klipp på Youtube

DET SKA JAG INTE! (inte, inte, inte)

Nu vet jag ju att detta (förmodligen) endast beror på att jag behöver sätta igång och jobba och träffa massa nya människor OCH att min abstinens efter socker måste gå över innan jag går lös på brödhelvetet i skafferiet eller går på Kiwi och köper en chokladkaka.

Såna här dagar vill man ju inget annat än skrika, ungefär som Scrat i Ice Age.




AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!
Fantastiskt....


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

ÅÅÅH! Vad vi saknar dig! :) Längtar tills vi ses och kan skratta i massor ^^ Klem!

2010-03-18 @ 18:00:25
URL: http://ejlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0