Spin until you pjuke

Idag stog intervju på det stora blå huset på schemat, och det gick mycket bra. Det är väldigt trevliga människor som jobbar där. Var på så strålande humör när jag tog bussen hemåt att jag fick lov att unna mig en Subway-macka till lunch. Spicy Italian, nomnom. "Extra ost?" frågade den lilla damen som jobbade där. "NEJNEJNEJ" nästan skrek jag till henne. Stackars! Egentligen kanske jag borde sagt "Nej tack, jag bantar" men banta ska man ju inte. Fick iallafall en liten pratstund med Sandra innan hon skulle iväg på jobbet. Satt sen i 2timmar och försökte lära mig norska på TVn och Ikea-katalogen. Visste ni att blomkruka heter blomsterpotte på norsk? Och igår lärde jag mig att Maria Montazamis berömda tofs (eller tofsar) heter dusk.

Om vi nu ska komma till rubriken så kommer den rätt nära min kväll på gymmet. Mitt första riktiga träningspass på typ drygt en månad. Jag dog och återuppstog på den där spinningcykeln. Instruktören kom från Canada och var jätterolig:
"How many of you guys experienced the feeling of suddenly being single? Well, I have.. First I was sad. And then I got really pissed!" Ungefär där återuppstog jag! Kommer helt klart besöka hans pass igen på torsdag kväll.

Hadeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0