Spårad kväll

Kvällen igår spårade lite lätt för min del. Höhö. Blir väl lätt så när man är övertaggad? Kanske. SJUKT trevlig fest var det iallafall, är väldigt glad att jag fick komma! Efter en taxi-resa för ca 550NOK gick vi in och drack sjuhelsikes massa öl, drinkar och dansade på Onkel Donald. Lätt värt det att ligga bakis och utslagen i ett varmt rum såhär dagen efter. Fick sällskap av Emelie tidigare idag så jag kunde ta lite luft, slänga i mig en Pad Thai och sola mina brun-utan-sol orangea armar. Gött! Har precis pratat med Lotta lite. Nu blir det avsnitt Gossip Girl, så jag kan låtsas för en stund att.. Ja, att jag har ett liv, en snygg kille.. whatever liksom. Minus all the drama. Nåt sånt.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0