2010-10-26

Värdelöst uppdaterande från mäg. Har en ledig dag idag, en HELT ledig dag.
Var tänkt en utbildning i Piteå, men orkar orkar orkar inte inte inte.
Sitter här i soffan hemma hos min syster istället, dricker kaffe och ser på TV.
Gillar! Igår när jag var på jobbet kom dom förbi och hämtade mina nycklar och fixade
lite i min lägenhet. Vad skulle jag göra utan dom två?! Törs jag inte ens tänka på.

Lägenheten ja, den tar sig den! På lördag blir det en tripp till Ikea. Känner mig instängd på Birstas Ikea.
Det är så litet. Handlas ska det iallafall! Lite mattor, lampor och en TV-bänk så min stackars stor-tv slipper stå på golvet. Det är ju lite dumt! Och så hoppas jag på internet i veckan. Man är lite handikappad utan!

Ska visst åka och äta lunch nu. Pasta Carbonara! Igår ställde jag mig på en våg. Såg inte att jag råkade ställa vågen på en matta först och vågen visade 10kg mindre. Lycka, iallafall för en sekund.

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0