2010-09-14

Hojhoj.
Jag blir inte sjuk ofta, men när jag väl blir det är det då fan med besked. Ligger här helt utslagen, förmodligen lika vacker som en urvriden disktrasa (har inte vågat kolla mig i spegeln ens). Blir en sjukisdag från jobbet imorgon, och det händer då inte ofta! Men på torsdag är det jag som är fit for fight igen, och då skiter jag fullständigt i om hörseln inte kommit tillbaka och att andas genom näsan är ungefär lika lätt som att få bort blåbär från kläderna. Typ.

Helgen var sjukt kul iallafall! Vi var ett gäng hos Jessica och drack lite vin och sen gick vi på Gladajjen där No Comments spelade. Det var dumt av mig att dricka rödvin hela kvällen, eftersom jag faktiskt VET att "rödvin inte går att supa på". (Det var Sandra som sa det, inte jag.) När det dessutom stod klart för mig att jag skulle JOBBA på söndagkväll ville jag nästan gråta. Men det gick bra!

Nu ska jag ta en alvedon. Igen. Och blow my nose.

STÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0