2011-02-19

Sitter på jobbet och fryser om snoken. Det är 30grader kallt idag och kallt är det på jobbet också.
Tur vi har ett extra-element!

Den här helgen är det bara jobb som gäller. Man vågar inte chansa och hitta på något när man ska upp klockan 6 på mornarna. Så igår blev det lite karameller och en film. Såg The Experiment, rätt sjuk film faktiskt. Gillade inte slutet, tyckte den slutade så tvärt. Sen har jag även börjat plöja The O.C också, så jag hann väl med 3 avsnitt innan jag gav upp. Har ju plöjt igenom hela Greys Anatomy och One Tree Hill med. Passar perfekt nu under vintern att gömma sig inomhus :)

Nä, nu ska jag försöka göra lite nytta här, var tvungen att få i mig lite varmt kaffe bara ;)

HADE! (och gå för fan inte ut!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0