2011-02-24

Idag har jag äntligen haft en ledig dag. Skulle varit ledig igår egentligen, men bytte. Kunde såklart inte sova längre än till typ 8.30, så klev upp och åt frukost och fick för mig att möblera om lite. TVn fick byta plats lite, och det blev så himla mycket bättre. Städade undan lite och mötte upp E och L för lite kaffe och surr. Efter det mötte jag upp pappa, sis och Mackan som kom på besök! Mackan fick fixa lite som vanligt med tvn så jag också kan se Big Brother :) Han är klart bäst! Härlig dag! :)

Imorgon är det löning, då blir det storhandling och tvätta bilen om det inte är för kallt. Kvällen spenderas på jobbet, men nu är det minsann bara 2 kvällspass och Vinterfesten kvar. Så skönt!! På söndag blir det dessutom Birsta med frugan.

HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0