Intensiv helg

Helgen på jobbet har varit väldigt intensiv. Kom hem väldigt sent i fredags och även inatt. Så man har i princip bara sovit, ätit och jobbat i helgen. Idag har jag städat lite, tvättat och så har jag faktiskt bakat bröd :) Vart riktigt gott, och så blir det ju så mycket billigare att baka själv. En annan fördel är ju att man vet precis vad som är i, inga konstiga ingredienser eller nåt. Så det ska jag fortsätta med :)

Har börjat gilla söndagar mer och mer. Det enda som förstör den här dagen är att jag börjar jobba 18 ikväll? Känns ju jättekonstigt. Och 3timmar. Ännu konstigare! Men 3 timmar går ju iallafall rätt fort. När jag slutar ska jag umgås med frugan är det tänkt. Myys :)

Nä nu blir det en liten tupplur innan jobbet. Smell ya!

Kommentarer
Postat av: Isak

Fifan! Nu blas vi på några grggar. Skal.

2009-11-13 @ 20:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0