Rubrik

Hej Hopp!
Ligger i soffan och känner mig helt död. Var hemma från jobbet igår, det sved, men det är direkt ingen som tackar en för att man går och jobbar när man är risig! Tack och lov börjar jag bli bättre nu, hatar att driva omkring hemma som en död sill. Jobbar dock inte förrän på fredag. Det kommer nog bli en fartfylld kväll om inte annat!

Helgen som gått har iallafall varit grym. Det blev buffé på jobbet med Mimmi, Emmy och Jessica först, sen Idol med grymt tema. Sen var ju Niclas och hans kompisar från Ösd här och hälsade på så blev en spontan-utgång, såna är ju alltid roligast! :) På lördagen var jag och Mimms med Albin, sen blev det jobb och utgång igen. Är sjukt nöjd med helgen, har skrattat så sjukt mycket åt både mig själv och andra. ^^ Man kan tydligen ha roligt även i Kramfors!

Nä, nu börjar Greys igen! Byby :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0