Movienight

Då var det slut på ännu en helg! Haft hur lugnt som helst på jobbet. Kändes skönt med tanke på min sömnlösa natt! Vart lite knepigt att jobba dag idag efter en vecka med kvällspass. Men det gick bra :)
Hade bestämt med grannfrun att vi skulle umgås idag. Det blir så sällan nu förtiden! Men det får vi se till att ändra på. Vi bestämde iallafall oss för att åka på bio i Sundsvall och se nya Beck-filmen.

Konversationen mellan oss;

Emelie: Bettan, hur går det för oss egentligen? Vi går alltid på bio med varann?! Är det verkligen ingen annan som vill gå på bio med oss?

Jag: Näee.. tydligen inte..

När vi för tredje gången i år satte oss i biosalong 8 och smakade på varandras popcorn insåg vi att vi verkligen behöver skaffa någon annan att gå på bio med. ^^

Filmen var bra, och jag är nöjd med dagen! Imorgon ska jag inte vara nåt annat än ledig och hurtig. Förhoppningsvis orkar jag städa lite också. Kanske :P Nu är jag trött iallafall. Sjuuuukt trött

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0