Sundsvall - igen!!

Precis kommit hem från Sundsvall. Skapligt less man är på den vägen nu, haha. Har blivit några svängar dit nu på slutet! Men jag gillar Sundsvall. Emp och jag har iallafall varit och hälsat på familjen Ohlsson/Byström. Leon måste vara den minsta bebis jag nånsin sett! Och pappa upp i dan. Satt hos mig bra länge utan ett pip. Så snäll och go så :) Det där har ni gjort bra!

Annars har det ju varit frulle-jobb på tapeten idag. Lång dag, och så är det dötrist att Kretzan är hemma och är sjuk! Hoppas hon kryar på sig snart! :)

Dags att ta och borsta av gaddarna och sova nu tror jag iallafall. Är helt slut i hjärnan (som vanligt).
Imorgon blir det ett träningspass efter jobbet. Hurt-hurt!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Härligt beet träna på. Synd att du inte bor här med mig bara så hade vi kunnat träna tillsammans.:)

2009-09-24 @ 09:45:30
URL: http://karolini.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0