men beslutsågren.



Såhär såg jag ut i somras. Ljus i skallen. Är så sjukt sugen på att bli ljus igen nu! Stog och pillade på div. blonderingsförpackningar inne på Oslo City i lördags. Grejen är ju att jag måste göra det själv isåfall, för det finns inte en chans att jag har råd att gå till frissan i detta land! Till saken hör även att jag är näst intill svarthårig nu, så hur kommer det se ut då? Maah, kommer måsta köpa en slingförpackning imorgon tror jag. Testa kan man ju göra, eller?!

Och hur har påsken varit då? Ett ord: rolig. I den norska bemärkelsen. Har varit ledig nu sen i torsdags. Matilda övergav mig och Sandra för Dalarna, så vi har fått klara oss utan vår lilla Google. Sett en massa film, ätit tacos, varit upp till Frognerparken (bland massa nakenstatyer), umgåtts med lite folks samt morgonprommat och tränat! Idag var vi på en visning på ett rum, det var jättefint! Ska på en till visning till veckan.

Gäsp, gäsp, imorgon blir det jobb igen och jag ska få instruktion på gymmet. Och så måste jag storhandla, för hela Oslo har haft stängt under påsken typ. Galet!

Kommentarer
Postat av: Korina

Gud vad snygg du är!!!

2010-04-21 @ 11:14:00
URL: http://kitdeluca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0