2010-12-06

Sitter hemma hos syster och tittar på när folk rider tjurar. Sjukt att det faktiskt finns folk som tävlar, det ser ju livsfarligt ut. Ungefär som vägarna ute idag. Är knappt så man vågar gå utanför dörren.

Ja, vad har hänt sen sist? Blev ju dyngförkyld än en gång, vilket ledde till 10dagars sjukskrivning efter ett besök hos farbror doktorn. Är väl lika bra att inse en gång för alla att man inte är en maskin, och vila ut skiten. I 3 månaders tid har det ju kommit och gått hela tiden och så ofta brukar inte jag bli sjuk. Jag blir ju aldrig sjuk! Har iallafall spenderat dessa dagar i Sollefteå och nu börjar jag bli piggare. De e bra de!

Nu ska det sättas igång med julbak här hemma. Ska väl ta och dra mig hemåt Kramfors snart och börja med mitt eget julstök, hur oinspirerande det än känns. 

HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0