Arbetslösa tösa

De e ja de! And lööving it. I veckan har jag umgåtts massa med sis, Mackan och mamma. Igår tog vi en liten runda på stan och jag inhandlade lite smink, nya hörlurar, en stor fet jävla resväska och så var jag hos frissan. Var jättelänge sen jag klippte mig hos Jenny, hade nästan glömt bort hur duktig hon är. Det tog nästan 2timmar att klippa igenom mitt hår! Men nu är det jättefräscht och lite mer frisyr än det var innan. Väldigt nöjd! Tyvärr har jag packat ner kamerasladden nånstans i nån låda, så nån bild blir det inte än :P

Den här dagen började tidigt. Har haft en katt i sängen inatt som gapat järnet och mamma klev upp tidigt. Så det var lika bra att pallra sig upp de! Vi har haft en rätt rolig morgon här hemma. Mammsen var på gott humör, lillebror ville inte gå på skolan och jag ramlade när jag skulle springa på tjotta. ^^ Nu ska jag göra mig klar för en visit på solis, sen ska jag och sis till pappa och hälsa på. Ikväll kommer min lilla prinsessa också. Myys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0