B-day!

Idag har jag varit i Kramfors och ääntligen träffat Sandra! Surrat lite om måndagen osv. Kommer att åka bil med mamma till Kramfors, buss till Sundsvall, sen tåg till Stockholm och Oslo. Det kommer bli en lång resa! Men vi kommer nog ha en massa att surra om :D Packningen är igång och jag har redan fått prioritera bort nästan 2 Ikea kassar med kläder som jag förmodligen aldrig kommer använda. Köpte ju en resväska häromdan, men måste köpa en till. Minst!

Jaha, annars drar ju Vinterfesten igång idag! Men ikväll skippar jag den. Istället ska vi fira min födelsedag här hemma, eftersom vi inte kommer kunna fira den tillsammans när den är. Det blir nog mysigt :)

Nu ska jag dela med mig lite bilder på världens sötaste valpar!! Camillas vovvsingar :) Hon får då se till att para asen igen sen så jag kan ta en, haha. Visst är dom söta?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0