Häpphäpphäpp

                                  




Som vi vandrat idag. Det kändes väldigt norskt, och jag blev väldigt svettig. "3 kilo, MINST Matilda" sa jag vid ett tillfälle, när jag kippade efter andan på väg upp för evighetsbacken. Till slut kom vi fram till en stuga där man kunde fika. Macka, juice och kaka. Fan, der har aldrig varit så underbart med fika. Tror jag, 18000 steg har vi tagit idag. Klapp på axeln för de!

Eftersom vi varit så norska under dagen lagade vi till en riktig svenne-måltid ikväll - Tacos! Matilda gjorde en gudomlig guacamole och vi åt så det stog igenom öronen på oss. Jag är så nöjd med den här dagen! Ut på tur, aldrig sur. I helvete heller! :)

Nu blir det ännu en film i kollektivet. Igår betade vi av en riktig psykrulle, där Beyonce hade en av rollerna. Obsessed hette den och vi gömde oss bakom allt vi kunde gömma oss bakom. Men bra var den! Ikväll blir det gangsta-movie i form av Breaking Point. De gillar vi också!

Hadeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0