Meh

Den här dagen har varit sååå lååång. Vaknade med ett ryck kl 7 och sen blåste jag iväg till Birsta lagom till de öppnade. Lyckades hitta lite tröjor, skor och en fet jävla resväska till. Så nu bör allt som ska med få plats! :)
Har även varit en sväng på Sundsvalls sjukhus och hälsat på plastpaps. I Kramfors och träffat the ladies och en blixtvisit hos Sandy för en snabb genomgång av Vinterfesten. Hur som helst så bestämde jag mig för att skippa den helt, så jag drog hem till sis, Mackan, Ylva, Leif och Maj-Lis istället. TV och lite surr passade mig mycket bättre! :)

Imorgon är det packa järnet som gäller. Hår ska färgas och jag måste få lite färg på kroppen också! Varför jag inte passade på att göra sånt när jag faktiskt JOBBADE på ett solarium kan man ju undra......

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0