Pillipillipill..

Har pillat en del med bloggen nu den senaste timmen. Jag är faktiskt rätt imponerad av mig själv! Jag är absolut inte färdig, utan får se det som ett litet projekt imorgon. Jag har ju den tiden, liksom.

I övrigt en bra kväll! Jag och mina kombos har unnat oss lite glass såhär innan helgen och kikat på Dating in the dark. Förnedrings-TV på hög nivå! Kände mig lite "gömma-mig-bakom-kudden"-känsla när en av killarna uttryckte sig på följande vis:

-Eeeh, men alltså.. jag vet inte, jag har ju aldrig riktigt.. känt mig attraherad av.. kvinnor med utländsk bakgrund..?

Nåt i den stilen var det. Och en av killarna började sjunga under dejten. Hade detta hänt mig hade jag förmodligen börjat skratta och sagt åt stackaren att vara tyst.

Jaja, nu ska jag sluta pilla med det här och lägga mig tillrätta under täcket.
Haaaadeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0