Är det lov??

Dagen kom visst ändå som jag gruvat mig för - the flytt. Numera jobbar vi i en grusgrop, och jag gillar det inte. Tar lång tid att ta sig dit på morgonen och ännu längre tid tar det att ta sig hem. Vi är ett tappert gäng. Det är bra.
Just nu är jag glad att jag slipper övertidstimmarna som vi kämpade med förra veckan. Men fina pengar kommer det att bli, lagom till min hemresa :)

Förra helgen var galet kul! Gjorde mitt första ensamma kassa-pass på Ikea, och nu när jag tänker efter kickade jag nog ass. Dagen efter firades 17mai med förfest på Majorstuen och utgång på Horgans. Hade så himla kul! Dagen efter tillbringade vi här;


 

Sommaren är här hallelujah osv. Jag är övertaggad inför kvällens kalas :)

Hadeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0