Kollektiv

Okej, det är intressant det här kollektiv-livet. Jag skulle vilja likna det med att bo i en studentkorridor att bo såhär faktiskt. Jag träffar väldigt sällan på mina rumskamrater. Sjukt! Ikväll hade dock en av tjejerna bjudit hem lite klasskompisar på middag. Hon studerar till polis. Avundsjuk, hell yes!

På jobbet flyter det på rätt bra. Det är jobbigt vissa mornar när man känner att man helst av allt bara vill sova hela dagen. Men träningen gör iallafall att man blir lite piggare, och det är ju bra :) Än så länge har jag klarat av två spinning-pass och ett styrke-pass denna vecka. Ja gillare! Nu, sova. Imorgon vaknar jag och inser att det är veckans bästa;

F R E D A G!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0