2010-09-10

Hej och hallå blöggen.
Nu har snart 2veckor gått på det "nya" jobbet och det flyter på som det ska. Nästan. Det är en stor roll man ska växa in i, och har man aldrig provat på det förr är det rätt mycket att lära. Men jag kommer ge det den tid som behövs och tillsammans är vi ju faktiskt det bästa gänget. Jag är superglad över att vara tillbaka! :)

Den här veckan bor jag på jobbet, och har fått oerhört mycket tid för mig själv för första gången på väldigt länge. Uppskattat och välkommet! Självklart har jag tagit den tid som blivit över och träffat alla mina fina vänner. Blekt håret har jag också gjort, så nu ser jag mest ut som en påsk-kyckling. Men ska fixa det.

Helgen är iallafall på ingång! Imorgon kommer min lill-piga som jag inte träffat på ett halvår. Så på lördag blir det massa mys och badhus med henne innan jag ska dricka lite vin med tjejerna. Halleluja, ledig helg, fantastiskt!

HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0