2011-02-17

Häj,

Jag skriver ju typ aldrig någonting, och när jag väl skriver känns det inte som att det är nåt vettigt iallafall.
Well well, fredagen som var spenderade jag på jobbet och surade över att missa Håkan H tillsammans med kalasgänget i Sundsvall. Men nöjd över att iallafall få se "Luggen" i Wallmans sjunga Håll mitt hjärta. Gillar!
Dagen efter klev jag upp tidigt som fan (med tanke på att jag gick och la mig typ 04) och tog bussen till Sundsvall eftersom Empis hade bil. (Onödigt att ha två menar jag) Vi åt pizza, busade med sötaste Leon och jag tog en powernap. Drack en massa vin efter en snabb piffning innan vi tog en taxi ner på stan. Vi dansade, drack drinkar och var helt galna jag och brudarna. En kväll helt i min smak, även om huvudvärken dagen efter inte var det. Fun fun fun! Det är synd att vi inte har tid att ses oftare tycker jag.. :(

Jaha, annat som har hänt är att jag ÄNNU en gång sagt upp mig från mitt jobb. Alla lär tycka att jag är helt dum i huvudet som alltså gör det IGEN, samma tid som förra året dessutom. Men det känns bra det här tycker jag! Är så tacksam för att jag har sån tur när det gäller jobb, verkligen.

För att försöka behålla veckans dygnsrytm som innebär groteskt tidiga mornar, går jag och lägger mig nu.
Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0